you

2016-01-26 15:38:00
Trouble, Thoughts & Love Kommentarer (1)
1. du är kockeN
2. du gillar att baka
3. du är likadan gottegris som jag
4. du är omtänksam och försöker alltid hjälpa mig
5. du säger "kom dåå" på världens gulligaste sätt
6. du springer till centrum och köper grädde för att JAG vill ha det
7. du är världens mysigaste
8. du är den enda som sagt att jag har fina ögon
9. du bryr dig om att det går bra för mig
10. du tycker om att umgås med mig
11. du är bäst, mot mig och annars oxå
12. du har hört alla jävla låtar i världen
13. du har inte gett upp hoppet om mig
14. vi båda är nattugglor
15. du får mig o känna mig älskad
16. you're good in the sack
17. du säger saker som visar att du ändå har lite hopp om oss
18.jag dör för dina miner
19. du är bra på att kyssas
20. vi kommer sällan överens, men det är våran grej
21. båda gillar skräckfilmer
22. du tvättar händerna med våtservetter
23. du använder nästan aldrig kniv. gaffelmannen!
24. du har alltid med dig datorn när du lagar mat
25. du älskar rosa
26. you give me butterflies
27.du klipper pizza
28. du är min best friend
29. du vill uppfostra hunden med mig
30. du gillar nyponsoppa, och mjölk och oboy
31. du gillar mannagrynsgröt
32. du gillar snö på vintern

Kommentarer
Postat av: Deniz

åååh, hur gulligt!!!

Svar: Haha skrev det här typ två år sen..
Irmelin

2016-01-28 @ 17:40:46
URL: http://www.deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback