13/6-16

2016-06-13 21:53:42
Allmänt Kommentarer (0)
Hahahahaaaaaa hämtade ut min ID idag, passet kommer imorn. Men alltså herregud vilken bild. Tänkte ju först att den var okej men såg nu att jag står lite snett, vilket jag inte förstår då jag försökte stå fett rakt XD men aa svårt att veta när man inte kan se sig själv när man blir fotad. Sen har jag ett sånt där streck på munnen så det ser ut som min mun är öppen haha! Men vems ID bild blir bra liksom? Fett ovanligt tror jag.

Har även shoppat lite på H&M's rea. NU ska jag sluta handla. Köpte en pennkjol som man får värsta kurvorna av, en fejkskinnkjol och en bikini. Var tvungen att köpa bikinin då jag aldrig annars hittar nån som passar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback