9/3-16

2016-03-09 23:40:59
Allmänt Kommentarer (0)
Känner att jag inte mår så bra och jag vet inte vad jag ska göra åt saken. Är missnöjd och vet inte vad jag behöver för att må bra. Man tänker att pengar inte är något, att man är lycklig utan, men man mår fan inte bra när man är pank. Jag orkar inte leva på andra.. Så ska försöka skicka sms till min andra chef imorgon och förklara att det är kris! Jag måste få jobba.. Är nog en bra början.

Molly var här idag, vilket kändes bra. Vi kollade på David Batras "det här var ju tråkigt", och hon och Johannes målade naglarna haha. Sen märkte jag att jag missat förra veckans avsnitt av new girl, pretty little liars och Supernatural. Lycka! Skulle vara kul att glömma bort walking dead ibland, men det kommer aldrig hända för det är det bästa jag vet :D

Igår kollade jag på Shameless för första gången. Det känns inte som att så många vet om den. Den handlar om en familj på sex barn och deras alkoholiserade pappa. Riktigt riktigt bra. Himla kul med lite annorlunda serier :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback