21/9-17 Ett år senare. Like a million times before

2017-09-22 22:50:46
Allmänt Kommentarer (0)
TJAAAA! Nu har det återigen gått ett år sen jag skrev sist haha. Tänkte att det kan vara lite träning nu när jag börjat plugga och måste skriva en massa saker i skolan!
 
I mitt senaste inlägg pratade jag om mitt shoppingberoende.. Ja det har då inte gått nånstans. Jag slutade väl typ shoppa ett tag, men nu är det som det är igen. Har dessutom inga pengar, vilket gör det hela JÄVLIGT jobbigt. Väntar nämligen på bidrag från FK. Sånt där som man får när man har diagnoser. HÅLLER TUMMARNA. Har varit pengalös i ett år snart. Ni vill inte veta hur det känns!!!!!!
 
Slutat jobba på helvetes jobbet. Skönt att slippa skiten och alla äckliga människor. Trivs jävla bra i skolan.
 
Nåt mer då.. Ja, har suttit hemma typ varje helg sen jag började skolan, vilket är exakt en månad sen. WOOP WOOP. Men imorn fyller Kattis år, och då ska jag FAN ut!
 
Ska bli härligt att få lägga ut lite bilder här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback